Jarosław Głażewski
Dyrektor Marketingu, Cyfrowego HCP (Healthcare Professionals) Polpharma
Z wykształcenia lekarz medycyny. Ukończył studia na Wydziale Lekarskim Akademii Medycznej w Łodzi. Z zawodu marketer w różnych firmach farmaceutycznych. Od 13 lat związany z Polpharmą. Dd kilku ostatnich lat zajmuje się marketingiem cyfrowym skierowanym do osób zawodowo zajmujących się ochroną zdrowia. Jest wielkim fanem jak najszerszego zastosowania cyfryzacji nie tylko w medycynie ale też w codziennym życiu. „Cyfryzacja to wymóg naszych czasów ale również bardzo pomocny i ułatwiający codzienne życie trend rozwoju naszej cywilizacji. Daje niesamowite możliwości rozwoju, eksploracji nowych sposobów rozwiazywania problemów, poprawy jakości życia, możliwości lepszego dopasowania do potrzeb naszych partnerów zarówno lekarzy jak i pacjentów. Dzięki cyfrowym rozwiązaniom możemy szybciej i łatwiej komunikować się, zbierać, obrabiaj i przesyłać dane, szybciej podejmować decyzje terapeutyczne i lepiej dopasować terapie do konkretnych pacjentów”.
Pomysłodawca kilku rozwiązań cyfrowych takich, jak na przykład: program do prowadzenia dokumentacji medycznej i gabinetów lekarskich pod nazwą Gabinet dr Widget, platformy dedykowanej pacjentom MyDr czy też aplikacji Kardiometr.